hur belönar jag mig efter nästa veckas mördarvecka då? med en cup. lär vara död och inte ett uns levande nästa söndagkväll.

Jag tjatar väl mest hela tiden om hur bra den här helgen har varit, men det har den verkligen!!! Slutade tidigare i fredags, världens roligaste överraskningsfest för Oscar, häng i myskläder, god mat hos Beem på lördagkväll och idag har jag varit på födelsedagsfika hos Occe med Katta och Marika och dessutom hunnit spela en match också. I helgen har mitt motto life is good varit jävligt sant.

Back to reality imorgon då, tre prov och säkert någon inlämningsuppgift. Skoj. Dessutom måste jag ta tag i bloggen, uppdateringen har legat på minus de senaste dagarna!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.