som tur är har jag de bästaste utav vänner som ständigt ställer upp. love u!

Moa, har förstått att ditt liv inte verkar vara på topp just nu.. får du den hjälp och det stöd du behöver för att klara dig igenom det jobbiga?
Ge inte upp! <3
Moa, har förstått att ditt liv inte verkar vara på topp just nu.. får du den hjälp och det stöd du behöver för att klara dig igenom det jobbiga?
Ge inte upp! <3

Tack snälla du! Jag går som sagt på BUP, dock har det varit lite si och så med tiderna, men det är planerat att vi ska sätta oss tillsammans med mina föräldrar och läkaren och se över vad vi ska göra. Jag fyller ju 18 om 7 månader och 10 dagar och då börjar det ju vara dags att flytta över till vuxenpsyk, något jag oroar mig otroligt mycket över.
Jag har alltid sagt att dit, dit ska jag aldrig men som det ser ut nu känns det nästan bättre att flytta över redan nu, så jag slipper börja om från början med en ny behandlare igen. Dock får vi se hur det blir, jag hoppas bara att det löser sig på det bästa sättet och att jag hittar en gnutta motivation igen!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.