när jag blir stor vill jag också göra fotoalbum. eller så kan jag bara fortsätta på det jag jobbar med nu...

Bland det roligaste som finns måste ju vara att kolla bland gamla bilder, både de från bara några månader sen och de gamla fotoalbumen från -95. Just nu sitter jag vid pappas dator och kollar på bilder jag sparade och fixade med för 1½ år sen, där bland annat dessa dök upp, från när jag jobbade med mina memoarer i slutet på nian.
Jag var kanske ett ganska gulligt barn ändå?

1. Jag, Fanny, Josef och Filippa -00
2. Jag, mamma och pappa.
3. Jag, Fanny, Josef och mina kusiner Lovisa och Johannes, typ -99?
4. Jag, pappa och Emmy. Så söta vi var.
5. Jag och pappa.
6. Jag och Fanny ute på altanen. Inte otaggade!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.