kan lova att det inte är kvar lika många hjärtan nu som när jag fick den. hehe.

Igår fick jag som sagt världens gulligaste present av världens bästa tjej; gelehjärtan! Och som den snälla vän jag är hade jag köpt likadana tillbaka, men det är faktiskt tanken som räknas och jag kan lova att jag blev jätteglad!!
Tack vännen♥

Idag "pluggar" jag med Marika vid min sida, så som jag älskar att spendera kvällarna, och förhoppningsvis får vi fara och träffa 18-åringen Oscar senare ikväll också! Återigen: life is good!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.