he blev bra. lite sådär norrländskt. bondska. mitt favvospråk.

Idag har jag haft turen att få en sminkning på Make Up Store. Jag fick ett presentkort i julas och var ute jättesent för att höra om det fanns några lediga tider. Icket. Som tur var var det någon som hade glömt sin tid, så jag fick löpa dit och njuta av att bli snyrre!
På dessa bilder ser man självklart inte hur bra det faktiskt blev, det är så svårt att fota smink. Kan bara säga att jag är väldigt nöjd!!
Felicia skrev:

vaddå drömögonbryn?? himla tjusigt blev det!


Felicias blogg: http://vardagligheter.blogg.se/
DATUM: 2012-02-04 KLOCKAN: 11:41:54

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.