filippas bästa vän borde få pris för gullighet.

En ny prinsessa och ett nytt samhällslärar-barn vilket innebar en glad klassföreståndare och en inställd lektion och för en gångs skull gick jag hem innan två!
Drack en latte, pluggade lite, såg OTH och nu tänkte jag vara den snälla dotter jag faktiskt kan vara och göra middag. På menyn står det exklusiva valet: köttbullar, pressad potatis, brunsås och broccoli. Så typiskt svenskt, men gott!

Tshirt och jeans - Gina T
Converse
mika skrev:

fin katt


mikas blogg: http://mikapettersson.blogg.se/
DATUM: 2012-02-24 KLOCKAN: 17:18:13

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.