det bara skriker tidinställt om detta inlägg. hehe oj då.

Idag är allt annat än en vanlig dag! Imorse klev jag upp redan vid sex för att kunna fara och träna med Lisa BM och mamma, åt medhavd frukost och en hel radda med lektioner.
När ni läser detta sitter jag på bussen mot Ånäset och Umeå, jag har nämligen fått förmånen att följa en av mina sponsorer på en föreläsning i just Umeå och jag är jättetaggad! Eftersom det tar hela kvällen lär jag inte hinna uppdatera innan jag slocknar, men imorgon är jag åter på banan igen! Ha en bra dag!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.