coolt att äta hårdmacka med bestick bara för att det inte går att tugga..

Lite coola mobilbilder på kul saker jag har gjort senaste tiden: frossat i Tex Mex buffe men varit tvungen att lämna hälften eftersom jag blev så mätt/hade så ont i tänderna, redovisat om sond och sondsättning, huuuuur kul? Tycker verkligen att det är bland det roligaste man kan jobba med! Tagit en långpromme i solen och psykologipluggat med en massa kladdis och glass (hade troligtvis inte tyckt att det var roligt om jag inte hade fått bra resultat på provet hehe).

Just nu åker livet berg-och dalbana, skönt med kortare dag imorgon och helg! Ska sova i sinne!
En som bryr sig skrev:

Moa, har förstått att ditt liv inte verkar vara på topp just nu.. får du den hjälp och det stöd du behöver för att klara dig igenom det jobbiga?

Ge inte upp! <3


DATUM: 2012-02-16 KLOCKAN: 23:57:27

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.