hösten-08 insåg jag det fina med senapsgult, men jag tog liksom aldrig tummen ur och letade rätt på den perfekta tröjan. tror att jag har hittat den nu!

Igår var verkligen inte min dag. Varken hårdag eller kläddag. Allting blev fel och det slutade med att jag gick omkring i en alldeles för kort tröja och visade snäppet för mycket för större delen av Balderskolans elever. Bjuder på den!
Dock gjorde det inte så mycket, varje gång jag har min ryggsäck blir jag så glad och känner mig faktiskt lite cool sådär. Ungefär som en p12a som ska gå till skolan utan mamma, och av någon anledning är det en bra känsla!

Mössa - Bikbok
Halsduk - Åhlens
Tröja och sockar - Primark
Ryggsäck - Forever 21
Skor - Din Sko
Lisette skrev:

Du ser ju kalasfin ut här!


Lisettes blogg: http://verklighetsflykting.blogg.se/
DATUM: 2011-09-07 KLOCKAN: 14:38:49
Eriiza skrev:

Inte många som passar iden färgen, men du passar i den ! =)


Eriizas blogg: http://eriiza.webblogg.se/
DATUM: 2011-09-07 KLOCKAN: 15:18:39

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.