söt mamma jag har, hon kommenterade på fejjan när jag och tjejerna hade varit på facebook att vi var som mammor bara för att vi drack caffe latte och gick på waynes... cool

Jag har nu bloggat slut på Londonbilder, så nu ska ni slippa plågas av detta eviga tjat om Londonlondonlondon, tänkte bara avsluta min fantastiska bildserie med att säga tack för en toppenresa! rhodos på påsklovet då?
johanna skrev:

vem är han med blått hår? skulle uppskatta svar:)


DATUM: 2011-09-07 KLOCKAN: 21:58:01
Eriiza skrev:

Vad roligt med London, dit vill jag verkligen, men tyvärr blir det alltid en fråga om ekonomi.. =(


Eriizas blogg: http://eriiza.webblogg.se/
DATUM: 2011-09-08 KLOCKAN: 10:38:13
elin skrev:

antar att du hae anorexia :( är du frisk nu?

(jag har också anorexia) vilket jag inte kan hålla med om, hatar min kropp och hatar mat hatar ALLT! :(


elins blogg: http://wahhlgren.blogg.se/
DATUM: 2011-09-08 KLOCKAN: 13:19:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.