nu ska jag dessutom lära mig att säga ramones på rätt sätt, så att marika kan sluta skratta åt mig för att jag sa det fel en gång...

Efter en längre tur på stan med Lisen och Emelie kom jag hem med denna underbaring från H&M, om den kommer bli snygg till skinnbyxor! Efter mitt råcoola skinnbyxecollage har jag inte kunnat släppa tanken på en vinröd Ramoneströja tillsammans med mina favoritbrallor. Inte återfanns den i London inte, inte heller här hemma i Skell, förrän idag! Älskar livet och hoppar runt på små rosa moln!

149;- från H&M

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.