ibland älskar jag att missa den första bussen hem, speciellt då den senare bussen kör om den tidigare.

Måste bara slå ett slag för färgpennor i skrivböcker! Jag kunde inte älska mina mer än vad jag gör, helt på riktigt. Jag kan inte skriva en hel sida utan att fylla i ett par viktiga ord, stryka under, highlighta och skriva olika rubriker, det blir så satans tråkigt med bara de vanliga blyertspennorna!
Jag kan sitta länge, länge och organisera upp dem i färgordning och sitta och välja vilket färgtema jag ska köra på härnäst.
Mamman skrev:

Du är din mors dotter du!

Gissa vem som hade störst pennfack i min klass?? Jag hade en hel påse färgpennor av olika sorter.

Härligt snygga anteckningar blir det!


DATUM: 2011-09-21 KLOCKAN: 22:35:50

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.