emelie: ska du följa med? jag: till hallen? emelie: neeeeeej, hem till oss när marika kommer nästa gång!


Denna blandning som skulle kunna likna grädde med daim i är i verkligheten Max-succén dumleglass som jag och Marika enkelt kirrade med en påse Dumle och en massa glass. Gotteligottgott! Dock gjorde vi tabben att inte strimla alla dumlar, de blev hårda och äckliga och jag tappade min skål i golvet, vilket inte var lika succé som glassen...

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.