arnolds sushimiddag: vårrullar, efterrätt, kyckling, efterrätt, sushi.

vem är han med blått hår? skulle uppskatta svar:)

Detta är då alltså Arnold, Malins engelska pojkvän som kom ner till London under våran andra dag och hängde med oss under hela resan. Mycket trevlig pojke kan jag lova!
Jag vet egentligen inte riktigt hur jag mer kan beskriva den blåhåriga grabben som under de första dagarna var vitblond vilket var lite skoj då vi drev med honom och kallade honom för smurf och "tvingade" honom att ha blå kläder.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.