älskar denna bild, på riktigt. alltid jag och oscar som ligger och sover i marikas säng medans hon är pigg och taggad.

Det enda jag kan tänka mig att blogga om är att sova. Somnade tjugo i tio igårkväll och var, på riktigt, pigg som en lärka imorse klockan tjugo över sex. Vid tre idag kände jag hur tröttheten åt upp mig, och de två sista timmarna på praktiken var en kamp för att hålla uppe ögonlocken.
Ska knocka kudden för en powernap nu, om jag ska orka med någon löprunda senare!
Tack Moa! skrev:

För några veckor sen fick jag diagnosen ätstörning uns typ 2 vilket innebär att man äter lite och kompenserar det man har ätit med träning. Jag började mina behandling för ett tag sen och äter enligt matprogram (som du kanske är bekant med)

Jag tycker det är skitjobbigt i skolan, speciellt med mitt mellis då jag måste äta 1 macka.

Finns en tjej i min klass som alltid kommenterar min macka på ett dåligt sätt (hon skämtar bara men jag kan inte låta bli att ta det på fel sätt) Har du några tips på hur jag kan ignorera tjejens kommentarer och hur jag kan sluta skämmas när jag äter mer än dom andra till lunch?



Dagar som dessa då jag har mycket ångest och inte kan låta bli att tänka tjocktankar så läser jag alltid dina motivationstips och det hjälper så jävulskt mycke! Det får mig att vilja kämpa och verkligen få en fungerande livsstil! Tycker du är så grymt stark som har tagit dig såhär långt, du är verkligen min stora förebild och motivationsguru. TACK MOA, TACK FÖR EN SÅ GRYMT UNDERBAR OCH INSPIRERANDE BLOGG!!!!


DATUM: 2011-09-15 KLOCKAN: 22:46:57

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.