åååh, jag hade nått tidigare idag som var en så himla klockren rubrik, men jag kan verkligen inte minnas vad det var!

Det lilla paketet jag pratade om tidigare idag innehöll denna godluktande flaska. Passar mig finfint med tanke på att jag slängde min gamla tub så sent som igårkväll och vad är bättre än att dofta som en fruktskål? Älskar't!
Jag har redan hunnit tvåla in mig en gång med denna, jag gillar The Body Shops just för att de är så himla dryga till skillnad från det som annars står på våran badkarskant.
Tack mammsen!
CISSI skrev:

"Jag har redan hunnit smörja in mig en gång med denna", smörjt in dig med en shower gel?


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2011-09-05 KLOCKAN: 23:06:34

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.