aaaaah, kan man annat än älska denna bild? blir så sjutusans snygg när jag blundar och ler som ett tap. kan inte släppa blicken ifrån min avbild.

Idag har jag haft en äkta Moa-pappa dag. Övningskört till Boviken och hängt hos farmor och farfar, brummat på i stan och sen hem. Ätit en massa god äppelkaka och glass (med noisette såklart!) och sedan vidare för att spela innebandy i Ursviken. Krossade min lilla fader lätt som en plätt kan jag lova!
Jag tycker om sånna här dagar. Speciellt eftersom jag och pappa sällan är vakna samma tider på dygnet.
hanna skrev:

jag måste bara fråga vad betyder; tap och tapiga, som du brukar skriva? e det nåt vanligt ord som jag kanske bara helt har missat? haha :)


DATUM: 2011-09-19 KLOCKAN: 14:00:24

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.