vill så gärna att ni skulle se mina två snyrre ringar jag hade idag. dock var den ena inte så praktisk att ha när man skrev...

Som jag trodde: inte alltför lång tid innan ni fick se tishan på. Har myst runt i detta+min voctröja som passar sig utomordentligt bra i mitt skåp eftersom vårat klassrum är kallar än Antarktis. Skojar inte. Ingen kan prata för att de hackar tänder så mycket och än mindre koncentrera sig på något annat än att inte förfrysa fingrar och tår. Lär vara en härdad krigare när vi går ut trean!

Tshirt - New Yorker
Byxor - Miss Selfridge
Skor - Vagabond
rebecca skrev:

Kan inte släppa hur snyggt ditt hår blev!!! Verkligen hur fint som helst


rebeccas blogg: http://rebecca.blogg.se/
DATUM: 2011-10-08 KLOCKAN: 01:15:50

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.