tack för era finfina kommentarer, har varit dålig på att svara när tiden inte riktigt räcker till...

Precis som för resten av världens befolkning (nästan) har internet laggat sönder idag.

Jag vaknade 12, drog på min allra sista praktikdag på Skärgårdshemmet vid 14 och kom hem för en timme sedan. Måste bara slå ett slag för hur väldans jättebra jag har trivits på Skärgårds!! Har blivit sååååå väl bemött och lärt mig så mycket och jag bara vill komma tillbaka och jobba redan på måndag! Jag håller tummar och tår att de ringer och vill ha mig där under något pass lite då och då! Har du haft en bra dag?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.