på samma bild får ni även se min standard-innan-jobb-outfit. myströja och jeans.

Jag tror jag tar tillbaka det jag sa om att på hösten kan man ha precis vad man vill utan att frysa. Det kanske var sensommar då, eller är det vinter nu? Jag har i alla fall flyttat in i min feta dunjacka, jag som brukar gå i skinnjacka till i november är sugen på att ta skinnvantar, halsduk och mössa till min redan skönt varma jacka. Jag ska försöka vänja av mig att ha den, det kommer ju bli så väldans kallt när snön börjar falla och jag redan har satt på mig det varmaste jag har. Men jag vet inte om jag vill. För den är så mysig!
Åsa Appelgren skrev:

Hej! Jag brukade läsa din blogg förr. Och jag hittade den igen av en slump. Jag måste säga att du ger mig INSPIRATION. Att gå från sjuk till frisk är starkt. För det verkar som du tagit dig ur ätstörningen. BRA jobbat i så fall


Åsa Appelgrens blogg: http://anonymbulimikerleverlivet.blogg.se/
DATUM: 2011-10-10 KLOCKAN: 20:12:30

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.