och nog blev det en cool oreange färg på bilden också nog.

Detta måste ju vara det bästa någonsin. En kalender där man kan klottra ner precis allt man ska göra. Jag brukar försöka sätta mig på söndagen och skriva ner nästa veckas planer, men det brukar inte vara förrän onsdag som kalendern är sådär lagom fylld som jag trivs med.

Veckan består än så länge inte av några feta planer. Börjar fyra imorgon vilket innebär att jag har en hel dag att slå ihjäl. Under onsdagen går jag skola och far sedan hem för att laga trerätters åt fem tjejer, avslutar veckan med att skjutsa farmor och farfar till flygplanet som ska ta dem mot Cypern. Lugn vecka!
Josefine skrev:

Va inte din farmor o farfar på cypern förra hösten/vintern också? har de hus där eller nått? :)



Förresten, tänkt på en sak, hur mkt apu har ni? känns som ni bara har praktik o du aldrig är i skolan, haha ;)


Josefines blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-10-18 KLOCKAN: 10:26:28

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.