mamma: och vad var det i de där drinkarna???? lisa skrev att det var sådant som inte mammor bör veta! jag: hahahaha... det var lisas föräldrar som köpte dem åt oss, antagligen att de var barnvänliga.

Ibland hänger huvudet med och ibland gör det det inte. Har suktat efter ett halvbrett, silvrigt, stelt halsband att piffa upp en vanlig outfit med sedan i början av sommaren och letat efter det perfekta. Ju längre tiden gick desto mer desperat blev jag och idag hittade jag en utmanare! På Style by Tyra fanns det ett i både silver och guld för ynka 89 spänn, påväg ner för att hämta mitt älskade betalkort får jag en snilleblixt. Filippa har ju precis ett sådant som jag vill ha!

Succé att hitta ett av mammas gamla halsband som inte används längre. Ibland kan jag inte annat än älska Filippas alla gömmor av onödiga saker.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.