lisa ekonomen och jag!

Dagens plan var att fika på Waynes klockan tre med pälsväst, blingbling och fem stycken andra tjejer. Detta genomfördes inte. Jag var rutten som aldrig förr, i blött hår och enbart lite mascara, det blev endast jag och Lisa som sågs på Waynes och planerade inför Halloween och när det stängde rörde vi oss vidare mot Olles för att se hockey och dricka hallondrinkar. Blev senare bjuden på middag av pappsen och kom hem för en stund sedan. Supertrevligt! Nu: Wordfeud på stenålderssättet.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.