känner hur mycket jag tycker om denna vecka, ledig och en massa slappa saker. mumma.

Veckans planer:

TISDAG:

- Sova länge, inviga mina nya löpartights.

- Jobba kväll.

- Lära mig vad Arbetsmiljölagen innebär. Skoj.

ONSDAG:

- Skola. Låter konstigt om jag säger att jag är taggad. För det är jag.

- Göra stan (låter som jag är 60+ vilket är meningen) med Marran. Måste spräcka min femhundring!

- Bjuda alla små ninunnar på fika.

- Bli trött vid kvart i nio, skicka hem tjejerna och sedan löpa mot Oscars place för lite Greys!

TORSDAG:

- Sova länge.

- Tänkte kanske hälsa på på min feriepraktik från i somras. Men det har jag tänkt länge.

- Göra den snyggaste jag är bra boken som någonsin skådat Guds ögon.

- Hänga med Stina och Hugo.

FREDAG:

- Återigen: skola.

- "Fira" att jag och Marika äntligen blivit 17!

LÖRDAG:

- Må toppen.

- Jobba kväll.

SÖNDAG:

- Jobba 7-17.

- Dö i sängen.

Marika skrev:

I regret to inform you that your mate can not accompany you tomorrow. She will be busy on school and afterwards she is going to swim. But anyways, I will send you my best. Hugs and kisses, Marika.


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-10-04 KLOCKAN: 16:31:50

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.