kände mig extremt ovälkommen när jag försökte få med mig lisn och jullgull på stan, men icket. trettio minuter senare möter jag dem på gina.

Idag har jag varit på mitt absoluta favoritställe: tandregleringen! Bytte ut allt möjligt i munnen och fick det trevliga (läs: hemska) beskedet att det enbart är ett år kvar med räls. Kändes taggat. Inte. I alla fall: bytte ut allt möjligt och under min ensamtur på stan kände jag att den redan har gått sönder! Inget stort, men väldigt irriterande, så det är bara att pina dit på fredag igen!

Jacka - H&M
Pälskrage - Kappahl
Tröja - Primark
Väska - Topshop
Jeans - Carlings
Kängor - Vagabond
Anonym skrev:

Ditt hår blev supermega snyggt!!!!


DATUM: 2011-10-05 KLOCKAN: 21:02:01
rebecca skrev:

Snyyyggggt!!!


rebeccas blogg: http://rebecca.blogg.se/
DATUM: 2011-10-05 KLOCKAN: 21:42:12

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.