kan man annat än hata vårat internet som bara stänger av hela tiden?

Med mig hem från Boviken följde också två ICAkassar med flytta-hemifrånsaker och några burkar. Tycker så mycket om att farmor och farfar har flera flyttkartonger med överblivna grejer (ofta i dubletter) som vi barnbarn bara får plocka. Börjar ha fått ihop en hel del nu, förrförra julen fick jag en hel kartong med matgrejer, glas, koppar och nu i måndags fick jag min tolfte tallrik. Nu saknas bara modet och en lägenhet! Är dessutom inte så sugen på att flytta än, med tanke på min obefintliga inkomst.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.