just nu får lisa min medkänsla, stackars henne som måste ruineras för att köpa presenter till mig och marris...

Kämpade mig igenom besväret och ångesten som uppkommer när man byter profilbild på facebook igår, igen. Om det finns något jag hatar mer än trasiga favoritkläder så är det nog att byta proffe. Usch.

Idag står Boviken på schemat, min kusin Lovisa och min faster och farbror kommer till farmor och farfar, så vi ska intensivumgås i ett dygn, innan vi styr Forden mot Solvik och kalasmiddag där för att fira mig, Elvis, min moster och morfar. Kan bli succé!
Emma skrev:

Du är jättefin i din nya hårfärg! :)


DATUM: 2011-10-01 KLOCKAN: 16:40:17
Marran skrev:

hehehe använder du proffe nu när du vet vad det betyderXD


Marrans blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-10-01 KLOCKAN: 18:02:04
bortavidmolnen skrev:

du är så fin ! & du har drömhåret alltså . å färgen passar du så bra i :)


bortavidmolnens blogg: http://bortavidmolnen.blogg.se/
DATUM: 2011-10-01 KLOCKAN: 22:22:42
Caroline skrev:

Du passar grymt bra i den nya hårfärgen!


Carolines blogg: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
DATUM: 2011-10-02 KLOCKAN: 09:26:55
Mathilda Thillamus Boström skrev:

sjukt snyggt hår Moa! Och det är verkligen inte svart, herregud vad vacker du är qwinna!


Mathilda Thillamus Boströms blogg: http://thilla.tumblr.com/
DATUM: 2011-10-05 KLOCKAN: 22:22:06

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.