jag som alltid tänker att det tar så lång tid att måla naglarna, det tar ju knappt tre minuter!

Nu kanske inte denna bild visar så fint vilken härligt höstig rödfärg detta lack har, men det var inte heller meningen. Meningen var att säga jag har målat naglarna. Efter en toppenbra dag på praktiken är jag nu ledig från allt vårdarbete i 10 dagar, vilket borde betyda att färgen har hunnit försvinna innan dess. Dessutom var det urminnes tider sedan jag sist lackade dem, jag har målat både en och två och tio små damer på olika boenden i olika rosa nyanser sen i juli, då jag sist färgade dem silver.
Just nu känner jag mig fin,  jag minns inte ens hur bra det kändes med nymålade naglar. Lär ha tagit bort färgen inom ett par dagar för att jag är så ovan. Eller låta det skavas bort.
din älskling skrev:

HAhha, kom hem från jobbet för 1 timme sen och målade naglarna. Sen kollade jag din blogg ;)


din älsklings blogg: http://julianorens.blogg.se/
DATUM: 2011-10-27 KLOCKAN: 21:32:05

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.