jag har klurat länge och väl på hur jag skulle skriva grattis till marika på facebook, länge lutade det åt: grattis:):):):):):):):)

Med Signes hemmagjorda partyhattar på huvudet och en bricka fylld med söta cupcakes begav sig jag, Lisa och Signe mot Marika för att fira hennes födelsedag lite smått, blev väldigt lyckat!
Det är helt spårat hur mitt hjärta värmer av att se min bästa vän så glad, återigen: grattis!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.