ha, där fick ni så ni teg va! inget underklädeskalas på facebook för moa inte!

Idag slutade jag jobba klockan nio, cyklade hem i lugn takt, la mig på köksbänken och vilade ögonen för att sedan lägga mig i sängen och kolla fejjan, som vanligt. Möts av 8 nya händelser och 2 mail. En av dessa händelser var detta:
EN STATUS SOM JAG ICKET HAR GJORT!!! Panikade som den lilla mes jag är, skrev till Marika, Oscar och Matilda och försökte få dem att erkänna att det var någon av dem som hade facerapeat mig. Icket.
Fortsatte med min panik, åt en macka och när jag sedan kollar fejjan igen hittar jag detta. Kul att jag har så fina vänner. Kan man annat än älska dem?
Caroline skrev:

Haha ser fram emot beviset ;)


Carolines blogg: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
DATUM: 2011-10-25 KLOCKAN: 10:40:28

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.