älskar när folk säger att deras replik lär bli en rubrik på min blogg hehe.

För var dag som går älskar jag bara min rutiga Londonskjorta mer och mer, insåg hur snygg den skulle vara till pälshalsduken när jag läste Rebeccas blogg och nog måste jag säga att det inte såg helt knasigt ut! Eller?
Ska flytta in i skjortan för alltid nu i alla fall, och bara ta av mig den när jag ska duscha och träna, bra idé!

Päls - Kappahl
Skjorta - Primark
Jeans - Carlings
Väska - Forever21
Skor - Skopunkten
Anonym skrev:

Så himla snyggt hår du har alltså!!!! :)


DATUM: 2011-10-04 KLOCKAN: 18:20:52
rebecka skrev:

SNYGGT!!


rebeckas blogg: http://annaorebecka.blogg.se/
DATUM: 2011-10-04 KLOCKAN: 19:07:04
rebecca skrev:

waah, mig som någon slags inspiration?!? blir hedrad!


rebeccas blogg: http://rebecca.blogg.se/
DATUM: 2011-10-04 KLOCKAN: 20:34:46
Emma skrev:

Riktigt snyggt!



Du passar skitbra i skjortan och din nya hårfärg! Höstigt och übernajz!


DATUM: 2011-10-04 KLOCKAN: 23:18:34

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.