you're my person. svar jaaa, jag önskar att meredith grey också var min person.

Intar återigen mitt favoritplace on earth: sängen.
Efter 30 lektionsminuter började jag ångra att jag steg upp för skolan, att jag dessutom fixade mig var ett mysterium. Efter 120 lektionsminuter ville jag fara hem och helst av allt hamna i koma tills jag blev fullt frisk. 2 timmars hål var inte uppskattat och 15 minuter in på nästa lektion for jag hem och såg Greys/sov istället.

Usch vad jag hatar att vara sjuk, jag känner mig så äcklig och dålig. Nog hade jag fixat att vara i skolan nog, om jag bara hade kämpat lite, intalar jag mig själv. När jag för en gångs skull lyssnar på vad kroppen säger skäms jag. Jag måste lära mig det här med kroppens signaler.
Marika skrev:

be cool and dont be sick in school :P


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-11-23 KLOCKAN: 17:55:14

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.