"vilken tur att vi har en klar hjärna i det här rummet i alla fall!" "va, vem? jag?"

Lady Dahmer tycker jag är jättecool. Jag vill också vara sådär kunnig. Veta vad jag tycker och står för. Ha mina värderingar klara och kunna argumentera för dem. Kanske är hon lite väl extrem ibland, vad vet jag, men hon är så spårat cool.
Jag ska läsa hennes blogg tills jag blir mamma och veta precis hur jag ska uppfostra mina barn och sen fortsätta lusläsa den tills jag dör. Kika in och fall för hennes coolhet!
Helena skrev:

Haha, ellerhur!

Jag vet också precis hur jag vill uppfostra mina barn! efter att ha läst lite av hennes tankar! Klok genuskvinna det där ;D


Helenas blogg: http://helenaantecknar.blogg.se/
DATUM: 2011-11-15 KLOCKAN: 19:31:09

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.