värst är det att kolla på bilder från 2006-2007, hur kunde jag tycka att det var kul att titta på 500 bilder på mig och marika från samma kväll?

Marika kom med den bästa idéen på länge igår. Att göra ett fotoalbum och en låda fylld med bilder på människor man vill komma ihåg, de man vill visa sina barnbarn om 70 år, händelser man vill titta tillbaka på och milstolpar i livet som inte ska falla i glömska.
Har redan ett par bilder som ska framkallas och tänkte fortsätta med det ikväll, men det är så tungt att titta i alla gamla mappar med bilder. Varför lärde jag mig inte för 4 år sedan att radera bilder som blev dåliga? Och varför fotade jag sockar, öron och lampor?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.