vars den är ifrån är dagens stora fråga. jc? carlings? crocker står det i alla fall på lappen.

Idag har jag på mig (okej, hade, mysoutfit:on) Fannys skjorta. Eller om det kanske är Filippas. Eller kanske bådas. Vet inte riktigt och det är så himla bra att vi har nästan samma storlek alla tre. Och så mamma då. Det är bra när jag vill låna kläder. Mindre bra när de vill låna kläder eftersom det är mina kläder och jag gillar att ha dem i garderoben och inte på deras golv.

Vad jag skulle komma till i alla fall är att jag tycker om denna skjorta. Så enkel men ändå fin. Speciellt när man ligger i sängen på tok för länge.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.