och med tanke på mjölkpaketens utseende förstår ni nog att bilden är gammal. närmare bestämt 9 år.

Min älskade lilla Lisa får äntligen kalla sig 17 år och det tänkte jag fira med att go public med hennes "nya" smeknamn: BRETTAN!! Ha en succédag allra snyggaste Lisen, love u♥
Och även min söta lillebror Josef som äntligen blir tonåring. Kan alltså inte längre kalla honom för en äkta p12a, måste hitta ett nytt smeknamn! (vad är det med mig och smeknamn?) Grattis manneN♥
Marika skrev:

sanslöst snygga på sista bilden!!!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-11-02 KLOCKAN: 13:09:53

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.