till morfar. (och mormor)

Från det att jag började rida som sexåring tills dess att jag la av med ryttarkarriären var min stora dröm att morfar skulle bygga ett litet, litet stall på gården och göra en stor hage att ha min häst i. Jag skulle cykla dit varje dag, rida, mysa och mocka och allt skulle vara frid och fröjd.
Denna dröm återuppväcktes igår. Allra, allra finaste Boomer ska inte längre stå kvar i Stall Christian Månsson och min plan är att övertyga honom om vilken underbar plan det är att ha en häst på gården som bara behöver mat och kärlek i mängder. Fet chans att det händer Mozoor.
CISSI skrev:

hästar måste ju stå minst två och två :)


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2011-11-04 KLOCKAN: 15:30:21

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.