svar ja: grey's är världens bästa serie och jag är sugen på kladdkaka

Tumblr_lsasufmcge1qmlg2eo1_500_large
Laddar för ännu ett avsnitt av Grey's med att ladda hem 18 avsnitt av säsong 2 och sträckser. Tackar inte nej.
Fridah skrev:

jag har också börjat sträckse Greys. Är inne på säsong två nu, helt underbart!


Fridahs blogg: http://fridaahs.wordpress.com
DATUM: 2011-11-23 KLOCKAN: 21:37:02
bortavidmolnen skrev:

greys är udnerbart bra!


bortavidmolnens blogg: http://bortavidmolnen.blogg.se/
DATUM: 2011-11-23 KLOCKAN: 22:39:40

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.