så underbart att få gå riktiga skolveckor med riktiga tider och lediga dagar. jag kommer sakna kaoset.

Zyx har troligtvis räddat mitt liv. Bedövar mina enorma halsmandlar men ändå vill jag inte äta något annat än yoghurt och glass. Tyvärr är glassen slut. Så jag gjorde kaffe med skummad mjölk på. Gotteligottgott. (Här skulle jag vilja skriva "tackar inte nej" men vill inte nöta ut frasen)
Har dessutom kommit på den allra bästa julklappen: kaffesirap. Om det nu ens heter så. Ni vet sånt där som gör att man får en annan smak på sin latte. Det bästa som finns näst efter kombon kladdkaka+glass+noisette.
Borde nog avsluta här med tanke på att jag bara snackar glass och godsaker. Jag som hade tänkt äta hårdmackor till kvällsfika. Eller kladdkaka.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.