nej tack, jag tror att jag väntar med godiset, klockan är ju bara halv åtta, ha en trevlig dag så kommer vi till lunch igen!

Jag tror att jag har blivit lite som jag har umgåtts. Äldre. Så fort jag kommer hem lägger jag mig och sover fram tills middagen och resten av kvällen längtar jag tills det är tillräckligt sent för sänggång, precis som flera av vårdtagarna inom hemtjänsten.
Vid sju funderade jag allvarligt på att parkera i sängen och invänta John Blund men istället gjorde vi julmys med glögg i julkopparna, pepparkakor och Med Andra Ord. Mysigt! Nu saknas bara snön.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.