men idag har jag istället på mig en outfit som jag har velat ha en vecka eller två.

När jag klädde på mig igår "morse" och tittade mig i spegeln kändes det som om jag hade sett precis samma outfit en gång tidigare. Jag tittade igenom mitt outfitsarkiv och visst, där var jag. Jag har gjort tabben nr 1, det som inte får nämnas vid namn, FÖRBJUDET. Jag har haft samma outfit två gånger.
I mina ögon är det så tabubelagt som något kan bli. Spela roll om jag lyckades "få till det" så att det slog härliga till, man kan inte ha samma outfit två gånger. Vilken tur att jag bara skulle sitta i bussen i de kläderna för att sedan byta om till jobbarkläder. Usch vad jag skäms.

Tröja och halsband - H&M
Jeans - Bikbok
Skor - Skopunkten
Marika skrev:

hahahaha så töntig du är


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-11-18 KLOCKAN: 15:46:07
linnea skrev:

de är väl klart man kan ha samma outfit flera gånger. gillar man den outfiten så spela roll!

Jag har då jämt samma outfit hihih


linneas blogg: http://elvahundra.blogg.se/
DATUM: 2011-11-18 KLOCKAN: 19:14:50
Rebecca - Life in New York City skrev:

Snyggt var det iallafall!


Rebecca - Life in New York Citys blogg: http://rebeccacecilia.blogg.se/
DATUM: 2011-11-19 KLOCKAN: 19:31:26

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.