marran?? vars är du? ge upp simsspelandet och sätt dig vid msn någon gång!

Jag tror faktiskt inte att jag har berättat om denna mascaras lilla äventyr. Jag impulsköpte den bara sådär när jag och Marris var i Umeå och skulle testa den på någon dag senare. Då ser jag att den är mörkbrun och inte svart? Vilken miss jag gjorde där... Testar den på och det syns inte så mycket, pallrar mig vidare och när jag ska använda den nästa gång är den borta? Hittar den ingenstans, letar i rummet, letar i Fannys rum, letar i Filippas rum och letar i lägenheten. Ingenstans. Det går en vecka eller två och jag börjar fundera på att köpa en ny eftersom min gamla verkligen sjunger på sista versen. Då bara är den där. När jag letar efter Lisas concealer. Och nog är den fin nog, sådär lagomt tjocka fransar får man.

175;-
aww skrev:

använder med den mascaran, så bra ! :)


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2011-11-07 KLOCKAN: 16:56:28

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.