"kör du eller jag?" "jag, du är sjuk" "du med pappsen, men det är du alltid"

Självklart ska jag börja känna mig lite småsjuk sådär när jag trappar ner tempot och ligger i sängen hela kvällen med Marran. Och självklart ska jag vakna 6.01 på morgonen och känna att halsen inte riktigt är på topp och börja inse att det kanske är halsfluss det rör sig om. Och självklart har jag halsfluss och ska äta pencillin i 10 dagar. Just nu ligger jag hemma och kurerar mig för att vara tillräckligt frisk för att jobba imorgon, jag klarade det ju ett par timmar idag i alla fall!
stina skrev:

Men Moa!!! då är vi 2! =) trodde faktiskt inte det va möjligt att jag skulle få halsfluss, och inte Hugo, men så var fallet! NU SER DU TILL ATT KÄNNA LUGNET Å KURERA DIG så vi kan ut å julshoppa å ha mys nån dag! kram kram/ s


DATUM: 2011-11-21 KLOCKAN: 17:10:03

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.