känner att det börjar bli standard med mobiloutfitsbilder.. dålig stil.

Slår två flugor i en smäll och visar både min outfit från i fredags och ingången till vårat klassrum/vårdlärarnas arbetsrum. Jag är så himla effektiv alltså!
Och på tal om effektiv... jag hade min första ledig dag på en vecka igår. Kan lova att det var välbehövligt med en vanlig helg, dock har jag kommit in i 140km/h tempot och försökte få pappa att skjutsa mig och Marika till Piteå för att bada, lyckades inte så jag försöker få med mig Marran på Waynes istället. FikaMozoor är på G igen!

Tröja - Mammas från Bikbok
Skjorta - H&M
Jeans - Gina Tricot
Kängor - Vagabond

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.