jag går och sjunger: smoke weed everyday. mamma: jag tycker inte du framför ett så bra budskap nu...

Såå, vad var det nu igen jag gjorde på BUP? Jag träffade en läkare som jag brukar träffa med en-två månaders intervaller för att checka läget och kolla hur det funkar med medicinerna.
Jag har träffat ett tjugotal läkare sen jag först klev in på barn och ungdomspsykiatrin men detta är min favorit, trots att det var hon som skrev in mig första gången för över 3 år sedan. Hon är så snäll och så gullig och bara jättebra. Nu har hon dessutom ordnat så att jag får en behandlare här i Skellefteå eftersom jag har avslutat kontakten i Umeå.

På onsdag är första träffen och jag börjar bli lite pirrig. Insåg inte förrän mamma sa det att jag har mindre än ett år kvar på BUP innan jag måste gå över på vuxenpsyk om behovet fortfarande kvarstår, vilket jag såklart hoppas att det inte gör, men om jag känner mig själv rätt kommer jag behöva stöd lite då och då en längre tid framöver.
Vuxenpsyk känns så.. läskigt. Det var dit de skickade patienterna med psykoser som de inte kunde hantera. Men: här och nu. På onsdag ska jag dit igen!
ungefär samma tid som mitt första besök på bup i skellefteå
Josefine skrev:

Hoppas du får träffa än bra än! O visst är det härligt med bra läkare, hihi min är också toppen som jag har på bup, o jag går där än fast jag har varit 18 i snart ett år, vill ha kvar han så det fick jag sålänge :)) Men lovar att vuxen inte är så hemskt så länge man inte blir inlagd, för det är vidrigt! pössepuss


Josefines blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-11-07 KLOCKAN: 22:06:10
Åsa skrev:

Hej! Jag har följt din/dina bloggar till och från under de åren du var sjuk. Så härligt att se att det går att ta sig ur en ätstörning. Jag hade BED när jagg började följa din blogg. Nu har jag gått ner till 90 kg och har Bulimi. Jag kämpar för att nå en normalvikt och att stanna där. Jag blir så glad när jag ser att du tagit dig så långt. Du är värd all lycka och frammgång <3


Åsas blogg: http://anonymbulimikerleverlivet.blogg.se/
DATUM: 2011-11-08 KLOCKAN: 16:25:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.