hade jag inte vetat bättre hade jag trott att jag var gravid med ett extremt craving efter tomater.

Är ungefär lika fräsch som på bilden ovan. Mina mjukaste byxor, tjocktröja och långärmad. Tänk er en blöt tjofs till det också. Snyrre!
Egentligen skulle min lediga dag ägnas åt mitt företag, men istället har jag vilat, vilat och åter vilat. Och ätit tomater. Är seg som sirap och har inte åstakommit något gott idag. Har bjudit över Marrzor och ska försöka kämpa på med mailande, ringande och skrivande till företaget. Har lite för mycket i huvudet för att koncentrera mig på annat än sallad och tomater.
Emma Backlund skrev:

sv: DEN MÅSTE JAG FÅ SE NÄSTA HELG!!!! vet inte ens vilken du menar (A) :D


Emma Backlunds blogg: http://kramizemma.blogg.se/
DATUM: 2011-11-10 KLOCKAN: 21:18:17
Anonym skrev:

vad går du för linje?


DATUM: 2011-11-10 KLOCKAN: 23:41:53

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.