för det mesta förstår jag inte felet med min foundation. antigen kommer inget alls. eller så kommer allt. båda är lika irriterande.

Idag är jag frisk. I alla fall just nu. Dagens planer är att hålla sig så långt borta från sängen som det bara går, detta ska genomföras genom ett besök på BUP, en sväng för att prata med en kanske blivande sponsor till mitt företag, julklappskikande och mina allra sista timmar på hemtjänsten i Skelleftehamn och den sista APU-dagen. Sorgligt, men sant. Håll nu tummarna att jag överlever dagen iklädd Fannys halsduk och myskoftan!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.