ett framsteg: min glugg är mindre än den har varit sen jag tappade min första tand.

Enbart för att jag är så spårat snygg på den undre bilden måste jag blogga om den. Och om mina snygga tänder, börjar bli standard.

När jag var 6 år började tandläkarna mixtra med mina tänder för första gången, sen dess har jag haft två tandställningar och för nästan precis ett år sedan fick jag rälsen. Snyggt som få. Not.
Mina gaddar lever sitt eget lilla liv och jag lär bo med tågrälsen i ännu ett år. Fastän jag tycker att jag är så väldans duktig på att använda mina älskade gummiband.
Längtar, längtar, längtar tills den är borta!!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.