"du får gärna ringa om ett par veckor igen"

När jag inte har något viktigare att delge mig med kan jag berätta att lillebror bakar saffransdrömmar och jag kladdkaka och fyller apelsiner med nejlikor för att skapa lite julstämmning fastän det inte snöar.

Jag kör min egen bli-frisk metod: jag deppar och hatar livet för att sedan muntra upp mig med glass. Tydligen ska förutom te med honung i även yoghurt och glass vara skönt för halsen. Tyvärr var det snålt med glass och ännu snålare om noisette. Men Mozoor kirrar biffen ändå!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.