det hänger till och med kvar ett äpple i vårat äppelträd. fast det är brunt.

Det är november och ett par plusgrader varmt. Inte en snöflinga så långt ögat kan nå och det är inte en omöjlighet att använda skinnjacka/pappas vindjacka. Gräset är grönt och om man sitter i en lägenhet på Rönnen och tittar ut ser det ut som det är en sommardag när solen ligger på. Det är helt spårat.

Jag längtar inte efter snöstormar, för kalla kläder och förfrysta fingrar men det hade inte varit helt fel med ett snötäcke att plumsa igenom varje morgon. Snälla tomten, låt det snöa innan julafton. Helst imorgon.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.